Po dešti.....

Zařáží mě, že ačkoli po dešti vládne vždycky taková zvláštní, čerstvá atmosféra, dešťových fotek ve svém archivu moc nemám. A včera mě to tak nějak trklo a po jedné menší spršce jsem vyrazil do terénu. Je fakt, že těch fotek zase tak moc nevzniklo, měl jsem totiž poměrně málo času. Ale lepší něco než nic, a i z toho mála se pár snímků vybrat dá. Není to tedy nic moc uměleckého, prostě takové ty klasické kapičkové fotky a hladina vody v sudu. No, alespoň si na chvilku oddechnete od těch jeskyňových reportáží (klid, už vás čeká jen jedna). ;)
A mimochodem, jak vnímáte konec prázdnin? Super, že? Mě čeká nástup na novou školu, kde nikoho neznám a nemám se čeho chytit. Bohužel se neumím moc prosazovat, takže budu muset doufat, že se to tak nějak samo vstřebá. Ale rozhodně se budu alespoň trochu snažit. No, když bude nejhůř, jsou to jen čtyři roky, a to se přežít dá. Jako největší problém tak vidím to, že jenom za autobus to bude měsíčně šest stovek. Fakt bezva.....ale teď už konečně ty fotky. ;)






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta