Žáby nás maj rády

Minimálně zbožňují naši zahradu - hlavně v poslední době zde pozorujeme zvýšený výskyt žab. No, bereme to tak, že tu máme kvalitní prostředí. Žáby jsou na takovéhle věci citlivé, takže to od nich vnímáme jako kompliment. A jelikož jsme taková akční rodina a kdykoli vidíme žábu tak ji musíme mít vycvaknutou, žádná nikdy neunikne...z poslední doby máme hned tři úlovky. Pokusil jsem se je tedy určit (nevím, jestli dvakrát úspěšně, ale alespoň rod jsem snad trefil) a tento článek se tak promění v takovou malou žabí galerii. x)

Jako první je tu návštěva z 20. 7. 2014 - pravděpodobně ropucha obecná. Tady se výjimečně stala hlavním lovcem mamka, která zachytila tuto potvůrku na betonových schůdkách k našemu skleníku.


Další žabí vetřelec. 26. 7. 2014 před naši garáž doskákala tato...opět ropucha obecná? Nevím, tahle mi přijde taková jinak barevná, než ta předchozí. Objevena byla čistě náhodou, když v pozdních večerních hodinách probíhalo loučení s návštěvou. Taková fotografická chvilka na dobrou noc. x)

A nakonec 5. 8. 2014 se v trávě před altánem zjevil skokan hnědý (dobře, možná štíhlý...). Tenhle rošťák jako jediný v průběhu focení netrpělivě skákal z místa na místo. Ale přesto se mi ho podařilo cvaknout. Sice ne úplně ideálně, ale i tak z toho mám radost. x)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta