BEMVT - 20. díl

Je až neuvěřitelné, jak ten čas letí. Za chvíli nám bude na adventním věnci plápolat již trojice svíček. Je to tak, Vánoce se rychle blíží...a s nimi naštěstí i vánoční prázdniny. Je fakt, že mi škola ubíhá až podezřele rychle, ale přesto (nebo možná právě proto) by se už hodil nějaký ten oddych. Ono je to totiž na tom gymplu docela hektické. Dojíždění, pětiminutové přestávky, pár těch méně oblíbených učitelů...ale rozhodně tu nehodlám fňukat. Alespoň zatím ne. Co se týče známek, tak ano, mohlo to být lepší, ale taky o dost horší. Z tohoto hlediska jsem tedy zatím spokojen (teda až na matiku...ale to nějak půjde, já tomu věřím).
Teď už ale k tomu hlavnímu - jak jste z nadpisu asi poznali, půjde opět o můj komiks, respektive o jeho 20. stranu. Technicky vzato je to zase úplně zbytečná strana, pouze s menším náznakem toho, co se bude dít. Za nejvíce pozoruhodný fakt na této straně tak považuji to, že se zde nachází osoba v popelnici, a to natvrdo přímo mezi odpadkama. Znalci tohoto mého mistrovského díla jistě poznají, že se jedná o Terezu...ne, neptejte se mě, co to má ve vlasech...
Pokud se vám chce políčka zkoumat trochu více do hloubky, povšimněte si geniálního zpracování již zmíněných odpadků. Ono se to možná nezdá, ale dá docela práci vytvořit iluzi bordelu (tím samozřejmě myslím nepořádek, růžové zářivky bych nakreslit zvládnul...). A ještě jednu věc vám povím - nevím, jak je to možné, ale poslední dobou se mi docela daří dokopat se k pokračování v komiksování. Takže najednou mám hotových asi 7 nových políček, ani nevím jak. Znovu se tak o malinko navýšila pravděpodobnost ukončení tohoto počinu. Ale bude to běh na dlouhou trať, vždyť podle hrubého scénáře v mé hlavě bych měl být teprve v polovině příběhu...no katastrofa! Ale třeba se mi to povede zkrátit na únosnou míru, tak mi držte palce. ;)


Pokud by to někdo chtěl číst od začátku, tak 1. díl je ZDE (pak už se většinou proklikáte dál, popřípadě přejdete do rubriky).


21. díl

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta