Předvánoční hrátky s trávou

Už je to tady! Vánoce přicházejí, a to velice rychle. Vždyť už jen den nás dělí od zasednutí ke štědrovečerní večeři. U nás to bude ještě hodně zajímavé. Ani poté, co jsme s mamkou postupně objeli drogerii, lékárnu, Penny, Lidl, řeznictví, sámošku a Tesco nebudeme mít klid. Babička totiž ještě musí udělat vánočku a štrůdl, mamka včelí úly. Na mě zbyl bramborový salát. Stromek naštěstí máme nazdobený od neděle. No, snad to všechno do zítra zvládneme...
Ale ani v tomhle předvánočním shonu samozřejmě nezapomínám na blog. Už dlouho tu nebyl nějaký fotočlánek - je na čase to napravit. Jak už jsem zmiňoval v mém fotošplouchacím článku, venku máme místo prosince jaro v pokročilém stádiu. Ne, že bych měl sníh nějak v lásce, ale alespoň na ty Vánoce nějaký napadnout mohl. No nevadí - alespoň jsou tu dobré podmínky pro focení, když už ne pro vánoční oslavy. Sluníčko totiž občas přeci jenom vykoukne a dá příležitost k nějaké té fotovýpravě. Jenže mě se stejně nikam dál než na zahradu nechce z jednoho prostého důvodu. Venku fouká, a to tak, že velmi...

Tyjo, koukám, že jsem se nějak rozepsal - už bych se konečně mohl dostat k věci. Vzhledem k tomu, že na zahrádce v tomto ročním období mnoho věcí nenajdete, jsou mé fotografické možnosti velmi omezené. Ale já jsem tvor přizpůsobivý (v rámci možností) a tak jsem se spokojil s tím, co bylo...byla tráva. Nevím, jaká rostlina to konkrétně je, ale třeba mi to tu nějaký hodný botanik určí. Každopádně nečekejte nic světoborného - je to prostě uschlá přírodnina, pro ozvláštnění cvaknutá proti obloze. Strašně vzrušující, že? Ale mě osobně se to docela líbí, tak třeba se to trefí do vkusu i vám. ;)








---------------------------------------------------------

Samozřejmě Vám všem přeju krásné prožití vánočních svátků, ať je prožijete v klidu se svými nejbližšími a ať dostanete všechno, co jste si přáli. ;)
Mike

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta