Zimní procházka

"Konečně" i u nás začala zima vypadat jako zima. To znamená, že už začala být venku taková kosa na to, že nám mrzne nos už po první půlminutě. Také jsem poprvé za tuhle zimu viděl padat sníh. Nějak je mi to po těch Vánocích už jedno, klidně mohlo zůstat při tom podzimím počasí, co tu vládlo doteď. Pozitivní je, že sluníčko se stále drží a dneska svítilo celé dopoledne, a ještě chvíli po poledni. Toho se samozřejmě hned chytla mamka. Prý jí přes ty Vánoce tak trochu chyběl pohyb, a že by teda chtěla jít na procházku. Ne, že by se mi dvakrát chtělo, ale uvolil jsem se. A když už to nabralo tenhle směr, vzal jsem s sebou rovnou foťák, protože ten se koneckonců může hodit vždycky. Výsledek odpoledního putování po lese můžete vidět níže. (Pokud by Vás zajímalo, co je na první fotografii, tak vězte, že je to Fürstenberský a zámecký vodovod, jehož autorem byl Josip Plečnik.)






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta