12 Fotošplouchnutí - Co jsem nikdy nevyfotil

Přišel čas na splnění dalšího úkolu z mého projektu "12 fotošplouchnutí". Tentokrát jsem si vybral zadání "Co jsem nikdy nevyfotil". Fotografie, která to splňuje, vznikla vpodstatě náhodou při prozkoumávání pohřební kaple sv. Terezie v Nečtinách, které patřily mezi naplánované cíle výletového víkendu. Kaple byla sice zamčená, ale přesto zde byla možnost několika průhledy nakouknout dovnitř. Jednou z možností byla i klíčová dírka na vtupních dveřích...


...někteří z Vás už možná tuší, co se bude na fotce nacházet. Když už byla možnost nahlédnutí do vnitřního prostoru kaple, proč si aspoň kousek interiéru nevyfotit? Podle informačnímu textu na turistické vizitce se měl uvnitř nacházet velký kamenný krucifix. A skutečně, byl tam. Stačilo cvaknout a snímek byl na světě. Chtělo to sice trochu trpělivosti při zaostřování, a kvůli relativně špatnému světlu i klidnou ruku, ale povedlo se. A když jsem následně zapátral v mé paměti, zjistil jsem, že si nevybavuji ani jedinou mou fotku vyfocenou přes klíčovou dírku. Ano, to je ono, nikdy jsem nevyfotil průhled klíčovou dírkou!


------------------------

...a jak toto téma vidí ostatní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta