Zahradní směsice

Tak tohle byl opravdu hektický týden. A ještě stále není všemu konec... Už se vážně těším, až skončí ten školní blázinec, který nám učitelé na červen připravili. Pět otřesných dní už mám za sebou, ustál jsem je víceméně v pohodě. Jako ohromný úspěch hodnotím vylepšení známky z fyziky a udržení jedničky ze ZSV (základy společenských věd - víceméně zhovadilost, ale jednička potěší...). Teď už se obávám jenom chemie a matematiky, ze kterých budeme psát příští týden. Budu se snažit udržet si vysvědčení bez trojky, ale nevím nevím...uvidíme.

Každopádně tenhle článek nemá být o skuhrání ohledně školy. Jak už jste u mě asi zvyklí, hlavní náplní budou fotografie. Poslední dobou nemám moc příležitostí dostat se jinam, než na zahradu - musím si zkrátka vystačit s tím, co mám... Naštěstí se vždycky najde nějaká rostlinka, na kterou jsem ještě nikdy předtím objektivem nezamířil, takže z nedostatku rostlinných modelů opravdu strach nemám. :)

Poslední dobou ale přemýšlím o tom, že by to tu chtělo více oživit nefotografickými články. Přibližně tak, jak tomu bylo na přelomu prosince a ledna. Dokázal bych si tu představit třeba nějaké nové minirecenze na filmy. Mám také naplánováno několik nových Škeblinád - pokud všechno půjde podle plánu, některá z nich se tu objeví. Myslím si, že alespoň částečné vyvážení té spousty fotočlánků by mohlo být zajímavé jak pro mě, tak pro Vás... Nebo se mýlím? Co myslíte? Vaše názory, nápady a připomínky jsou vítány. ;)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta