Život na krušnohorských loukách

Už je na čase, abych zveřejnil nějaké fotky z dovolené v Krušných horách. Přemýšlím, jestli letos vůbec podrobněji rozerbírat jednotlivá místa, která jsem s foťákem navštívil, nebo bude lepší udělat spíše tematicky laděné články. Nejspíše si zvolím to druhé. Ostatně už minulý článek (s fotkami z židovského hřbitova v Hroznětíně) byl laděný hororově, dnes zase půjde o detaily z krušnohorské přírody. Při cestování po památkách jsme totiž nejednou zabrousili také na louku. A protože se ukázalo, že i na horách je všude v trávě je poměrně živo, mám z celého týdne docela dost fotek s různými hmyzáky a květinami. Pojďme se tedy podívat, co všechno žije a roste na krušnohorských loukách...

Při cestě ke kapli na vrchol Mědník jsem si všiml trojice kolem poletujících otakárků a samozřejmě jsem se je snažil vyfotit. Nojo, jenže to nebylo vůbec tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Jakmile si totiž jeden motýl sednul, hned u něj byl motýl druhý a oba začali zase zběsile poletovat. Nakonec se ale párkrát zadařilo, tahle fotka byla nejlepší.


Luční tráva...vpodstatě stejné místo a stejný čas, jako na předešlé fotce.

Tato babočka není jen tak obyčejná, je totiž z Německa. Konkrétně byla vyfocena nedaleko vodní nádrže Markersbach.

Při hledání zříceniny vápenky u Kovářské (místo našeho pobytu) na mě z trávy mrklo chmýří...

Snímkem hrachoru se opět vracíme na Mědník.

A opět jsme u motýlů, tenhle úlovek je pro změnu od Klínovce.

Tady Vás o nějaké konkrétnější místo focení ochudím, je mi totiž záhadou. Tato fotka totiž vznikla kdesi na cestě mezi vesnicemi, kde jsme zastavili speciálně proto, že jsme nedaleko silnice spozorovali tohoto čapího fešáka...

A na závěr trošku odbočíme z luk. Nedaleko Božího Daru je totiž malý rybníček, na kterém se producírovalo tohle kachňátko. ^^

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta