Na poli

Vedro, sucho, požáry...letos to vypadá na opravdu tropické léto. Chtělo by to aspoň občas nějaký ten deštík, ale zatím kde nic, tu nic. Vlastně vůbec netuším, jak jsem se v tomhle počasí donutil vyrazit na fotovýpravu. Na kole. Fakt nechápu... Pozitivní ovšem je, že jsem získal dostatek materiálu na další článek. Na slunečném počasí je skvělé, že se nemusím starat o dobré osvětlení (překvapivě), ten den navíc mraky na krásně modré obloze vytvářely zajímavé kresby. Mým prvním stanovištěm se stalo pole vedle hřbitova. Obilí (v tomto případě pšenici) jsem nefotil ani nepamatuju, takže to byla příjemná změna. Ono to focení na zahradě je za ty roky už dost stereotypní... A když už mě nenapadalo, co na poli ještě fotit, bylo tu ještě jedno pěkné stanoviště - stačilo se ohlédnout, a byla za mnou louka. Bohužel dost ve stínu, takže fotky moc nedopadly. Ale aspoň jedna povedená se nakonec našla. Ještě si zaběhnout k nedalekému jeřábu, na kterém se pěkně červenaly jeřabiny a nafotit pár panorámat s kontrastem "obilí x nebe". Na výšku...bacha, dopadlo to nad očekávání dobře.

Jeden z prvních nápadů, co s obilím - pohled z hmyzí perspektivy. Ten zabral asi nejvíce času, potřeboval jsem uprostřed aspoň přibližný kruh...


Bodlák. Protože prostě proč ne, že?

Jediná pořádná fotka z louky. Zároveň taky jediný hmyzák, který byl ochoten spolupracovat (tzn. zůstat na místě a nehýbat se).

Zmiňovaný jeřáb a pohled přes silnici. Paradoxně fotka bez silnice vypadala hůře...

Další pokus o pohled zespoda. Tady se mi kruh uprostřed nepovedl, ale je tam zase víc pšenice.

Takovouhle fotku jsem si samozřejmě nemohl odpustit...

A nakonec avizovaná panorámata. Pro plnou velikost stačí kliknout. ;)

...panoráma číslo dvě. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta