Černobílý mišmaš

Po předešlém mišmaši fotek barevných přichází avizovaný mišmaš fotek černobílých. Opět jsou to snímky vyfocené v různou dobu z různých důvodů na různých místech. Vzhledem k tomu, že se více rozepíšu až k jednotlivým fotkám, dovolte mi teď jenom pár řádek k plánům na tento měsíc...

Rozhodně bych rád stvořil další minirecenze na filmy. Tento typ článků měl poměrně dost kladných ohlasů a mě osobně přijde jako zajímavější varianta pro Vás jakožto čtenáře. A vůbec, celkově mám lepší pocit, když se tu občas objeví nějaký nefotografický článek. Ale o tom už jsem se tu několikrát zmiňoval... Další plány už jsou spjaty s fotkami - aktuálně mám k dispozici materiál na další dva až tři fotočlánky (nedávno jsme byli v Kersku), musím taky nafotit nějaké fotošplouchnutí (možná to tentokrát vyjde na hororovou fotografii, ale uvidíme uvidíme...). Na příspěvek do projektu ALPHABET na Fotografickém klubu bych taky neměl zapomenout. A když už jsme u fotoklubu - na konci srpna by měla proběhnout velká čistka členů. Už jsme s Trimaliny oběhli veškeré členstvo s komentářem a čekáme na odezvu. Zatím to docela funguje, vypadá to, že nám aspoň nějaká členská základna zůstane. Každopádně s tím bude ještě hodně práce... Ale teď už ty fotky. :)

Hrdlice, která seděla na střeše u sousedů. Čekal jsem docela dlouho, než se uráčí vzlétnout a nakonec se mi ta fotka stejně nepodařila tak, jak jsem chtěl... Ale vypadá to docela zajímavě i s těmi uříznutými křídly, takže proč ne.


Schodiště na zámku Valeč. Tato památka je aktuálně v žalostném stavu. Tedy pouze co se týče interiérů - naoranžovělý kabátek i střechy má nově udělané. Sál je zatím zrekonstruovaný pouze jeden.

Pohled ze zříceniny hradu Preintenstein. Ani nevím, proč mě tak zaujal...snad za to můžou ty krávy.

Rabštejn nad Střelou - socha zdobící zdejší klášter.

Pavučina. Není co dodat...

Důkazný materiál, že se u nás vyklízí kůlna. Jsem zvědavý, co všechno tam ještě objevíme.

Taková menší fotovýprava na pole a louku za hřbitovem...

Detail (asi) freskové výzdoby barokní loretánské kaple v Rabštejně nad Střelou. Pravděpodobně jsem úplně mimo, ale připomíná mi svatou Ludmilu.

A zase Valeč. Další z částí interiéru, které čekají na zrestaurování.

Fragment výzdoby sálu na předchozím snímku. Bohužel jich tam už moc nezbylo.

Z pole...

...a na závěr jedna momentka ze svatby mojí sestřenice. Zjistili jsme, že není tak lehké zašněrovat korzet tak, aby se nevěsta během svatebního dne neudusila. Na hostinu tak proběhla změna oblečení. Svatební šaty musely na chvilku stranou...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta