12 Fotošplouchnutí - Hororová fotografie

Navzdory všemu očekávání stále zvládám každý měsíc nafotit jedno z témat, které jsem si v prosinci sám zadal. Neuvěřitelné... Teď už jen neusnout na vavřínech a dotáhnout to do úspěšného konce. Mým osmým splněným úkolem se stala Hororová fotografie. Bohužel tu moc originality nehledejte, sfouknul jsem to klasicky na hřbitově. Ale i tak jsem se svým "dílem" docela spokojen. Byť to nevypadá přesně podle mých představ, mohlo to stoprocentně dopadnout i hůře...


...v čem budou tyto fotografie jiné, než zbytek mé tvorby? Především v tom, že jsem si troufnul na focení lidí, což u mě rozhodně není běžné. V tomto případě jsem to měl ale o něco lehčí, jelikož mi díky konceptu snímků odpadla starost s tím, jak se focený bude tvářit. Byly tu ovšem i jiné záležitosti...

Největším problémem se nejprve zdála být neochota modelky, protože se jí do focení na hřbitově moc nechtělo. Nakonec se do toho ale docela vžila a po chvíli se začalo ozývat "Hele, vyfoť mě ještě támhle!" nebo "Počkej, ještě mě něco napadlo!" I přes tuto skutečnost jsme ale raději chtěli mít celou záležitost co nejrychleji za sebou, jelikož na přes 400 let starém židovském hřbitově nebyla dvakrát příjemná atmosféra. Ten spěch je na fotkách asi docela vidět. Nějak nedošlo, že bude peklo vzniklé snímky upravovat, když budou vlasy proti tmavšímu pozadí - na některých fotkách tak prakticky splývají s pozadím a vytváří akorát jeden velký černý flek.

Ve finále to ale není tak zlé, jak se ze začátku zdálo. S první a poslední fotkou jsem spokojen, zbytku sice něco chybí, ale i tak si myslím, že můžu považovat "Hororovou fotografii" za splněnou. Teď ještě zbývá vymyslet, co nafotím v září...








------------------------

...a jak toto téma vidí ostatní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta