Návrat do mé fotohistorie - Abstrakce na šňůře

První měsíc roku 2016 už máme téměř za sebou, chtělo by to tedy konečně rozjet můj nový fotoprojekt "Návrat do mé fotohistorie". Hned podle názvu je asi jasné, o co půjde, takže o samotném konceptu projektu se tu znova podrobněji rozepisovat nebudu. Ovšem kdyby to někoho zaujalo, více podrobností neleznete ZDE.


Hned na začátek jsem si vybral možná poněkud nešťastný článek, na kterém toho moc vylepšit nejde. Ale poslední dobou mám celkově problémy s inspirací, ta zima moc neprospívá... Nicméně nebudu si tady stěžovat na mojí aktuální situaci a popojedeme radši přímo k připomenutí jednoho článku z historie mého blogu, a také přímo k samotným fotkám...

22. června 2013 jsem na tomto blogu vydal článek "Abstrakce na šňůře", kde jsem zachytil různé druhy oblečení, které se sušilo na šňůře v detailu proti slunci. A zde je ten problém, který mi při výběru článku na přefocení nedošel - u tohoto typou fotek se toho moc pozměnit nedá, kromě fotografovaných kusů oblečení. Této možnosti jsem tedy využil alespoň k tomu, abych do celé série fotek dodal trošku barvy. V prvním článku bylo vše takové naoranžovělé, žluté, béžové... Tentokrát jsou snímky těchto barev proloženy nějakou tou barevnou "divočinou" typu zelené, sytě červené...a vyskytuje se tu i jeden skutečně pestrobarevný kousek.

Tentokrát toho slunička moc nebylo, takže vzniklé obrázky byly o celkově něco tmavší a po finálních úpravách nakonec u všech snímků vyšly temnější a sytější barvy, než před těmi dvěma a půl lety. Takže aspoň o nějaké změně se zde přecijen mluvit dá. Těžko říci, jestli to byla změna k lepšímu, k horšímu, nebo jestli je konečný efekt totožný....to už ponechám na vás...










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta