PROJEKT - Návrat do mé fotohistorie

Rok se s rokem sešel, a tak nastal čas si po "12 Fotošplouchnutí" na sebe vymyslet nějakou další projektovou kulišárnu... Projekt jsem nazval jednoduše - "Návrat do mé fotohistorie". Myslím, že tento název vystihuje vše, proto se tentokrát nebudu moc rozepisovat. Ale alespoň nějaké nastínění by to přecijen chtělo. Úkolem v tomto projektu bude vybrat si v průběhu roku několik svých starých fotočlánků, znovu je přefotit a zveřejnit je ve článku novém...


Ať už půjde o motiv, styl, či prosté napravení chyb, musí být z výsledku poznat, k jakému ze starších článků se nové fotky vztahují. Pro tento účel se nejlépe hodí do nového článku přihodit odkaz na ten starý.



Jako dobrý příklad by mohla posloužit následující dvojice článků - první z nich se na mém blogu objevil 22. října 2012 a dokumentoval jednu z nočních cest z Prahy. Druhý článek jsem zveřejnil o tři roky později. Tentokrát se jednalo o dokumentaci noční jízdy autobusem po Německu. Oba články obahují snímky se stejnými motivy, na druhý pokus jsem ale světelné hrátky trošku přikontrastnil, aby barvy hezky vynikly. A celkově i ty abstraktní vzory mi, myslím, vyšly o něco lépe. :)

Věřím, že jsem vám projekt dostatečně vysvětlil. Pro jistotu přihodím ještě krátké shrnutí...

--------------------------------------------------------

SHRNUTÍ


1. Jde o fotografický projekt, který do kterého se lze zapojit v průběhu celého následujícího roku.

2. Není přesně udán počet článků na přefocení, ani jejich termín zveřejnění. Je to čistě na vás, jak si projekt rozvrhnete. Někdo může v průběhu roku přefotit dvacet článků, někdo třeba jen dva.

3. Ja to výzva původně vymyšlená pro mě, ale velice by mě potěšila účast někoho dalšího. Takže pokud Vás tento projekt zaujal, směle do toho. V takovém případě mi, prosím, dejte vědět, kam až se projekt dostal. ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta