Dvě města a jedna louka

Zdá se,že tento týden přichází vhod můj fotoarchiv (tj. miliony nevkusně roztřízených složek). Venku totiž není ani stopa po sluníčku, a ano,je mi blbě. Už dva tejdny je mi blbě. Furt kašlám, chrchlám, mám ucpanej nos, semtam nějaká ta teplotka. No,ale to je vedlejší. Na blog se díky absenci sluníčka a přítomnosti bacilů dostávají fotky z léta minulého roku (zase). Konkrétně z města Bechyně, jedné z mnoha luk blízko Hluboké nad Vltavou,a i z tohoto města jako takového (ano,na Hluboké je ten zámek,kde se natáčela Pyšná princezna). Dřív jsme tam bydleli, a jezdíme tam občas za známýma.....je tam teda moc hezky. :-)

1. - Takže....toto je střecha jednoho z domů v Bechyni.


2. - Na druhé fotce spatříte bechyňské náměstí.

3. - Třetí fotka už je z Hluboké. Jestli jste čekali zámek,dnes máte smůlu. Časem sem ale určitě nějaká jeho fotka přibyde. Zatím tedy "jen" čápi (vím,trochu mázlá fotka,ale líbí se mi ty křídla).

4. - Předposlední fotka je už z louky a jsou na ní.......em.....prostě nějaké žluté kytky,název je pro mne záhadou.

5. - Poslední fotka je motýlková.........hezký zbytek dne přeji. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta