Hody hody bublivody

Čáu lidi,dodatečné přání Veselých Velikonoc je vám asi k ničemu,co? Ale nebojte se,je tu ještě něco. O již zmiňované Velikonoce jsem obešel jen pár domků,k nimž mě mamka dovezla autem (ty domky totiž byly v okolních vesnicích,ne u nás).
U jednoho z těchto pár vyvolených objektů nás pohostili džusem(vlastně jenom mě,mamka měla čaj) s bublinkama. Mé fotografické Já se rozjařilo - BUBLINKÝÝÝ!
Ano,uznávám,fotky jsou asi trochu o ničem. Přece jen, kvalita není úplně dokonalá. Ale mě se to prostě zamlouvalo a na blogu to mít tak nějak chci. Nevím sice proč,ale chci.
Jo,a co se týče úpravy fotek,nelekněte se. Ty poslední 2 fotky jsou jen úlety,které jsem chtěl v Gimpu zkusit - už dlouho mě lákala možnost obarvování - ale myslím,že bublinky asi nebyl nejlepší nápad pro první pokusy. Vypadá to jako podivně natištěné omalovánky s předvybarvenou částí....jestli se to někomu líbit nebude,chápu - stejně asi jen tak něco podobnýho dělat nebudu,jen mi to napište do komentů,já vás neukousnu - a pokud se to někomu líbit bude,má holt trošku jinej styl než já,ale asi to pochopím taky.
A hodnotnější články s hodnotnějšíma fotkama asi budou přibývat tak za......pár dní. Nemám totiž tak moc času,jelikož vytrvale pracujeme na dárku pro strejdu,který slaví kulatiny a chceme, aby to bylo perfektní. ;-D
Wow.......nějak jsem se rozepsal.......no nic,radši sem dám fotky, než tady napíšu 8. díl Harryho Pottera s přídavky.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta