Vzpomínky na léto - Dravci

Ahoj ahoj ahoj,máme tu další článek. Už mám zase více času protože již dozajista někde zmíněný dárak pro strejdu k 50. narozeninám už konečně máme hotový. Ale k věci. Máme tu další článek z před dobou přerušené série "Vzpomínky na léto". Čirou náhodou jsem totiž narazil na fotky,které tu ještě nejsou a podle mého názoru by tu být měly. :)
Jedná se o fotky z Českého Šternberku,kde jsme se stavili na cestě z Vysočiny domů. Je to moc pěkný hrad a má zajímavou historii. Nachomýtnul jsem se k přehlídce dravců,a foťák byl hned venku z pouzdra. Pár fotek jsem vycvaknul,a tady jsou.......

1. na první fotce je můj oblíbený dravec - poštolka.


2. Tohle je...myslím že orel.

3. Tady máme výra velkého. (Ten má ale krvelačný výraz,co? Až se ho trošku, trošililinku bojím. xD)

4. A jako malý bonůsek - část hradu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta