Fotky,které už možná znáte

Čauky,jakuž jste možná zaznamenali,stal jsem se členem Autorského klubu. Je to super pocit a tak,ale tenhle článek nepíšu jen kvůli tomu - dneska to bude o fotografiích,které někteří z vás už možná viděli.....A kde? V galerii nezveřejněných fotek.
Tato galerie se mi zprvu zdála jako dobrý nápad,nicméně se mi neosvědčila.Takže ji tímto ruším,ale ty nejlepší fotky zanechám v tomto článku. Konkrétně fotky z Českého Krumlova 2011. Možná se vám to líbit nebude a budete si říkat "Tak proč je dával do nezveřejněných když je pak zveřejňuje". Ale na tohlemám odpověď - Myslel jsem si,že je sem frknu a bude.Jenže časem se mi hrozně zalíbily. Vím že samochvála smrdí,ale tyhle fotky prostě zbožňuju (hlavně tu lampu,svítilnu či jak se tomu nadává). Neříkám že se musí nutně líbit i vám všem,co na můj blog chodíte,ale nemůžu ty chudinky nechat bez zveřejnění v článku.









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta