12 Fotošplouchnutí - Zimní fotografie

Jsem opravdu rád, že jsem zvládnul začít s plánovaným projektem tak, jak jsem si naplánoval. Od začátku roku by měl ideálně vycházet jeden článek měsíčně. V každém z nich by měla být splněna jedna z vybraných výzev z tohoto článku. Pro začátek jsem si vybral zimní fotky. V naší republice opravdu nic lehkého, jen co je pravda. Proto jsem to vyřešil cestou za hranice. Se školou jsem totiž vyrazil na lyžařský kurz do rakouských Alp. Poprvé jsem viděl velké hory, poprvé jsem viděl hory v zimě. Poprvé jsem stál na lyžích a poprvé jsem se na nich vyflákal. Ale celkově mám z těch pěti dnů opravdu dobrý pocit. Zvládnul jsem oblouky, brždění, slalom...není to žádná extratřída, ale spokojenost tu je. Dokonce mě to začalo i bavit. Jsem rád, že jsem se rozhodl jet, i když mi předtím přišlo jako úplná blbost, dobrovolně v zimě lítat po venku a sportovat. Brusle už sice v životě neobuju, ale lyžím jsem dal šanci.


Na hory jsem si samozřejmě nevzal foťák, a tak se tu po neskutečně dlouhé době objeví několik snímků z mého mobilního telefonu. Docela příjemná změna, fotit něčím jiným, jen je škoda té horší kvality. S tím toho ale vážně moc neudělám. Pro doplnění by se taky slušelo uvést, odkud vlastně ty výcvaky jsou - zalyžovali jsme si v oblasti Saalbach, Hinterglemm, Leogang. Jak můžete vidět, počasí bylo naprosto ideální, jenom poslední den začalo trochu víc foukat. Ono toho obecně moc negativního nebylo, jako největší problém se nakonec ukázalo počítání s eurama. Vážně, zlaté české koruny...







------------------------

...a jak toto téma vidí ostatní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta