BEMVT - 21. díl

Konečně! Po dlouhé době jsem se dokopal k tomu, abych začal na mém komiksu trochu víc pracovat. Od začátku roku už vzniklo asi sedm nových políček, což je víc, než jsem nakreslil během loňského jara a léta dohromady. Dost slabý skóre, já vím, ale tak prostě...no, vždyť to znáte. Když se neumíte k něčemu dokopat, tak prostě nemůžete, dokud to tak nějak samo nepřijde. A chuť do kreslení komiksu přišla s nástupem nového roku. Tak snad mi to nějakou dobu vydrží a posunu se zase o trochu blíž svému vysněnému cíli - dokončit alespoň jeden velký komiksový projekt. A že tenhle už je sakra velký. Ne, že by měl tolik stránek (aktuálně jich je hotovejch něco kolem 26), ale určitě to bude nějaký rekord, co se týče délky vzniku.

Někdy si říkám, že je fakt škoda, že ten příběh nemá už od začátku ten styl, jaký mám teď a že jsem byl v těch asi 12 letech opravdu levej na vymýšlení zápletky...ale alespoň je v tom mém veledíle vidět nějaký pokrok, nebo alespoň zkvalitnění dialogů. (Ne, vážně, na začátku jsou to kolikrát strašný kecy. :D)

Tahle stránka je taková jednoduchá, dost možná nejjednuduší ze všech. Přesto se tam ale rozjíždí hned dvě akce najednou. K tomu jak to vypadá asi není moc co říci. Vzhledem k tomu, jak málo věcí tam je, bylo docela těžký něco vyloženě zmatlat...no, ta Valča lezoucí na popelnici sice v obličeji vypadá trochu jako Bořek stavitel, ale co už. Na druhou stranu se docela povedl ten stín na druhém políčku (ticho tam, vy nevíte, jak strašně to vypadalo předtím :D). Je asi fakt, že BEMVT u Vás moc velký ohlas nemá a sleduje to jen pár zasvěcených lidí, ale to nevadí. Třeba se ještě občas někdo "chytne", ale to asi moc pravděpodobné není. Každopádně pro těch pár zasvěcených - nebojte, ta extrémní dětinskost se už vytrácí, s aktuálně rozpracovanou částí komiksu jsem docela spokojen a vážně se snažím to trochu rozjet a dát těm postavám alespoň nějakou osobnost. ;)


Pokud by to někdo chtěl číst od začátku, tak 1. díl je ZDE (pak už se většinou proklikáte dál, popřípadě přejdete do rubriky).


22. díl (zatím nezveřejněn)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta