Abstraktní (ne)smysly

Bylo opravdu pěkné, být celých pět dní v kuse doma. Jenom škoda, že těch pět dní bylo spojeno s teplotou, kašlem a bolením v krku. Fakt jsem chtěl využít toho volného času na udržování blogu při životě, ale bohužel to nevyšlo. Aktuálně se ale moje nálada dokázala vrátit nad bod mrazu a tak jsem konečně schopný se k něčemu dokopat. Ale aby bylo jasno, bude to takové...alternativnější, než je u mě zvykem - už dlouho se tu neobjevily žádné abstraktní výtvory, tak jsem si řekl, že je na čase to změnit. Hlavním důvodem k tomuto kroku byl fakt, že abstraktní fotky jsou vlastně tím jediným, čeho jsem byl uvnitř baráku schopný. No, alespoň je každý obrázek laděný do jiné barvy, třeba to více zaujme. Ale příště už zase nastoupím s klasickými fotkami, žádný strach. ;)

Matrix šála...


...odkladiště skalpelů Hannibala Lectera...

...rádoby psychedelická voda...

...počínající sbírka sadistického dentisty...

...ozářený déšť.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta