12 Fotošplouchnutí - Plakát k filmu

Poslední únorový den mám pro Vás pozitivní zprávu. Můj šplouchací projekt se právě posunuje o další splněný úkol dál. Ještě, že alespoň na ty poslední tři dny mi přišla trocha inspirace a já byl schopný nafotit zadání číslo 3 - "Plakát k filmu". Už jsem se vážně bál, že mi to kiksne hned druhý měsíc... Upřímně řečeno bych v takovém případě asi prostě hodil dva úkoly do jednoho měsíce, ale zase bych z toho neměl tak dobrý pocit.


Vzhledem k aktuálním světelným podmínkám mi přišel na mysl jeden aktuální celosvětový hit - 50 odstínů šedi. Proč se na slávě tohoto veledíla trochu nepřiživit? Film jsem sice neviděl, ale co jsem tak četl recenze, o nic jsem nepřišel. Ono je to stejně cílené na publikum jiného věku a pohlaví, než jsem já... Nakonec vznikly dvě verze šedivého plakátu - jedna je taková jednoduchá záležitost, spíše na efekt, druhá je taková jemnější, odlehčená. Použité motivy sice nemají s dějem filmu nic společného, ale vážně se mi líbí to rozvržení fotografií a čtvercový tvar plakátu. Samozřejmě by na plakátech asi měly být i nějaké informace o obsazení, možná nějaký ten slogan...ale na to jsem se vykašlal. Ono by to ve finále ten celkový dojem asi spíš zhoršilo, než naopak. No, to už posuďte sami. x)


První, "vážnější" verze...

...a verze číslo dvě. Radím Vám dobře, nedosazujte si zobrazené předměty do filmu, hlavně ne toho Mickey Mouse. Nemuselo by to dopadnout právě nejlépe, myšlenky se snadno zvrhávají nesprávným směrem. ;)

---------------------------------------------------------

A na závěr jako takový menší bonus přidávám mojí verzi plakátu na "Mlčení jehňátek". Je mi úplně jasné, že ani tady moc souvislostí s filmem nenajdete - nemám potuchy, jestli se v něm vůbec nějaké jehňátko objevilo. Předpokládám, že asi ne.
Ani z uměleckého hlediska tento výtvor moc nezaboduje. Byla to sice spíše taková rychlovka, ale snažil jsem se, aby to aspoň trochu nějak vypadalo. Docela mě proto mrzí, že plakát ve finále působí takhle odfláknutě. Bohužel nejsem schopný vytvořit plakát tak, jak jsem si ho původně představoval - na to můj Gimp-skill zkrátka nestačí. Ten nápad mi ale přišel docela dobrý...


------------------------

...a jak toto téma vidí ostatní?

(zdroje nápisů názvů filmu: FSoG, TSotL)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta