U krmítka

Panejo, tohle byly opravdu šílené dva týdny. Nejdříve nemoc, pak mocné dohánění ve škole, češtinářská olympiáda, teď přes víkend dodělávání restů do školy...no, aspoň, že mi ti naši biatlonisti zase udělali radost. Nové Město jim docela svědčilo. Jen škoda, že z toho byly "pouze" dvoje stupně, protože minimálně další dvě medaile byly blizoučko. ;) O biatlonu tu ale dnes mluvit nehodlám (i když by si to zasloužil) - po dlouhé době jsem totiž zase něco pořádného nafotil. Moc práce mi to nedalo, vlastně jsem jenom seděl v obýváku a koukal z okna. Ale to, co z toho vzniklo, není podle mého názoru tak špatné.

Samozřejmě je tu jistý pokles kvality, způsobený focením přes dvojí sklo. Ale kdybych měl fotit venku v těch mínusových stupních celsia, tak by mi jednak byla zima, a jednak bych neměl moc dobrý úhel k pořizování snímků. Krmítko totiž máme umístěné hned u domu, a že by se tam dalo někde zašít a v klidu vyčkávat na úlovek, to se opravdu říci nedá. Takhle jsem měl pohled přímo do krmítka a jeho okolí. Snažil jsem se, aby na fotkách krmítko vidět moc nebylo, protože to žádná velká nádhera není. Občas se tam ale stejně objeví, tak to berte s rezervou. ;)

Nejprve zvonek. A taky brambořík, co máme v okně. Ona se mi ta kompozice docela líbila...


Soustředící se sýkorka koňadra.

Tohle by prý měle být pěnkava jikavec. Ale pokud ne, klidně mě vyveďte z omylu. ;)

Jediná ucházející fotka modřinky...

...a jako bonus sousedovic kočka. Dokonce mi i zapózovala. :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta