Fototábor - Samsonova kašna

Ano, v neděli jsem se konečně vrátil z fototábora, který stál jako takový za velký hov**, takže se o něm rozepisovat nebudu. Ale ať je to tak či tak, nějaké fotky přece jen mám. Ale asi jen třetina je z tábora, ostatní jsou z víkendu po něm. Tady mám fotky z druhého dne naprosté neorganizovanosti. Šlo se do města "fotit architekturu". Nojo, jenže to znamenalo to, že jsme došli na náměstí, párkrát si cvakli a šli zpátky. A když už to fotíte po miliontý, tak vás to omrzí. Ale tak Samsonovu kašnu jsem nějak pořádně nikdy nenafotil, takže teď byla aspoň příležitost. Bohužel zbytek tábora se nesl už pouze ve zvířátkovém duchu (Statek se stádem koz....jééééj! A támhle je dokonce slepička!) a tak nebyla možnost si to užít.
Ale co už.....hlavně že už jsem doma. ;D






--------------------------------------------------------

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta