Hmyz a spol.

Nazdárek, pokud tento článek čtete, s největší pravděpodobností už jsem v jižních Čechách, kde probíhá fototábor. Ano, tento článek je přednastavený. Mám totiž dojem, že je to lepší, než kdyby teď byla na blogu týdenní pauza. Ale na přípedné komentáře asi odpovídat budu, přístup k internetu nebude problém. ;)
No, a tento článek bude hmyzácký, takže je to ideální volba pro ty, co pracují u deratizátorské služby. Ale také pro ty, kteří chtějí nějak zaplácnout volnou chvilku a nebojí se hmyzího kousnutí či ožužlání.
Hmyzáci, to je letos docela vzácnost. Možná je to tou dlouhou zimou a tak, ale prostě minulý rok kolem vás furt něco lítalo pobzukovalo vám to du ucha a vy jste to milionkrát marně odháněli. Ale teď? Téměř nic, možná občas moucha a včela. Ale takového motýla jsem snad tohle léto ještě ani nezahlídl. Nicméně se aspoň uvolila nějaká ta včelka a milosrdně mi párkrát (asi tak dvakrát na půl vteřiny) zapózovala. A pak ještě pár dalších tvorečků.
Ale ani ti, co hmyz nemusí, si tu (možná) přijdou na své. Jednak tu najdete "úžasný" průhled listy (no co, líbilo se mi to světlo), a také diviznu.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta