Pár malých koláží

Nějak mě chytlo vytváření takových těcj malinkých, tříobrázkových koláží. K tomu mi posloužily snímky balonu z Prahy, kde jsem byl minulý pátek, pár fotek jednoho tulipánu, a taky nějaké ty grilo-fotky.
Nojo, já vím, ten gril a ten tulipán jsou slabší, nejlépe vyšel asi ten balon. Ale tak už to bývá.
Každopádně.....očekávám doručení dvou her - "Frutti di mare" a "Střelené kachny" - a mám v hlavě takový malinký nápadíček na novou rubriku o stolních hrách a jejích recenzích. Bylo by to výjimečně vydávané, ale vzhledem k tomu, že se jedná o stolní hry, kterých u nás doma najdete plno a vysvětlování pravidel by bylo součástí článku, mohlo by to být spíše na takové to delší čtení a byla by jistota, že se vždycky dá napsat o další hře, protože ty mi jen tak nedojdou. Tak kdyžtak napište do komentářů, co si o tom myslíte. ;-)





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta