Korea - příroda i vesmír

Rubrika o poštovních známkách už mi tu delší dobu ležela ladem. A to není podle mě nijak moc dobré, když mi nějaká rubrika leží ladem. Pravda, například Škeblinády taky celkem flákám, ale škeblinády jsou jen příležitostně vydávané, a není to rubrika, do které by se dalo přispívat každý týden.
Takže jsem se rozhodl, že opět vyberu čtyři série a několik (zatím) "sólo známek". Vybral jsem si Koreu, na kterou mám připravenou i vlastní podrubriku, protože Korea patří k těm zemím, ze kterých mám známek dost na to, abych mohl udělat více článků s jejími známkami.....



1. Začneme už klasicky přírodně - kytičky si prostě na známky dá snad každá země. Ani Korea tedy není výjimkou. Tahle kvítka jsou z roku 1974, a ty dvě vpravo patřila k mým prvním známkám z Korey vůbec (Píše se ve slově "Korey" tvrdé, nebo měkké? Korei..... Korey..... hmmmmm).

2. Z roku 1976 jsou tyhle dvě kosmo-známky. Nevím, čím to je, možná tím zvláštním stylem kresby, nebo tím tématem, ale tyhle známky se mi fakt dost líbí. ;)

3. A další kytky, tentokrát z roku 1985.

4. Jako poslední sérii jsem vybral tyto opeřence - 1979.

5. A ještě jedna věc - sólo známky. Tentokrát je to detail trávy, jehož smysl mi uniká, ale je to pěkný.... (1979), pak je tam želvička, včela (1979), orchideje (1984), letadlo (1974), perilčky? (1964) a sova.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta