Trochu té abstrakce.....

Napadlo mě, že po delší době zase zkusím trochu té "šílené úpravy fotek", která je vlastně o tom, že je to různě přebarvované, překontrastované a vůbec všelijak upravované. Ozkoušel jsem, co která technika dovede, přebarvoval jsem, posterizoval jsem, vyvažoval jsem barvy.....a stvořil jsem.....toto.
Tento článek neberte nějak vážně, fotky samozřejmě budu dál upravovat "decentně a nenásilně", ale prostě......každej někdy potřebuje trochu "vypnout" a vykašlat se na nějaký pravidla. Tento článek je prostě jen taková blbůstka. Na nějaký seriózní počin si asi ještě chvilku počkáte, jelikož na to zaprvé naní nálada, a zadruhé ani čas - oboje z důvodu končících prázdnin a začínající.....školy. -_-

PS: Omluvte, prosím, aktuální problémy s designem blogu (já vím, že je to v mottu, ale....). Opravdu se snažím to napravit, ale ať tam dávám cokoli, na blogu se to nemění a nemění, akorát se to víc a víc komplikuje. Vážně už nevím, co mám dál dělat a prostě to tu teď bude nějakou dobu vypadat takhle.....bohužel.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta