Krumlov, jó Krumlov.... (část 1.)

A je to tady. Jsem zpět z fototábora, a mám tu (stejně jako minulý rok) plno fotek ke zveřejnění. A to bohužel není všechno, čeho mám plno. Plno mám totiž taky nesplněných úkolů z Mléčného baru. Bude to fuška, to říkám rovnou. Ale už pilně plním....snad to dám. xD
Každopádně teď jde o první ze dvou článků s fotkami na téma "Český Krumlov", a o nic jiného. Takže....fotky (a panorámata).






Retro fotka....podobnou jsem fotil minulý rok. Ale teď se mi moc nepovedla, jelikož jsme museli most, z kterého to bylo foceno rychle přejít. Kdo najde, v jakém článku "dvojník" je, má u mě malý, bezvýznamný bod. xD



A....koho by zajímaly další události posledních dní, zde je malý výčet. Nebojte, jen o třech bodech. (Ano, prostě to sem napsat musím.)
1. Jak už jsem zmínil.....byl fototábor. :3
2. Jak už jsem zmínil.....jsou fotky. :3
3. Jak jsem se ještě nezmínil.....MÁM KONEČNĚ MODREJ, ÚŽASNĚ MODREJ POKOJ!!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta