Rozňahňaná meruňka a spol.

Fajn, je tu už 30. úkol....vy víte čeho. Mám z toho smíšené pocity. Na jednu stranu jsem rád, že je splněn další úkol, ale na stranu druhou to vůbec nedopadlo podle mých představ. Jen si to představte.....

Ráno zapnu mobil, a už vidím na titulce blogu, že je nové zadání....a něco s ovocem. "Tak to se mi bude líbit!" říkám si. A mám pravdu. Úkolem je mozaika z ovoce a zeleniny. Hned se mi před očima rýsujou výtvory všemožných tvarů. Ale pak mi poklesne nálada - skoro nic z toho, co bych potřeboval nemáme. Tak co s tím? O ovo-zelo kvalitě našich obchodů se mi může jen zdát. A tak prohledávám spížku. Najdu květák, cibuli a česnek..... "Z toho přece nic nemůžu udělat, proboha!" pomyslím si. Ale není nic ztraceno. Nacházím toho víc - mrkve, meruňky, okurku a pár rajčat.
No, není to podle mých představ, ale aspoň to. Z tohohle přece něco půjde vymyslet. Ale polovina věcí je červená, oranžová a žlutá, druhá zelená. Tím pádem odpadá vysněný obličej, vysněná krajinka.....napadá mě akorát to jedno klišé nejklišovatější - kytka.
A tak se vrhám do díla. Vše omyju, rozkrojím meruňku, vyndám pecku, a....PITOMEJ NŮŽ!
Ne, neřízl jsem se, až takový střevo zase nejsem. Ale zjišťuji, že vždy ostrý nůž se záhadně ztupil, a není s ním možné rozkrojit ani to jedno pitomý, malý, žlutý rajče. No, co naplat, vytáhnu nožík druhý. A hned to jde lépe.....
Rozkrájím okurku (se slupkou, aby to mělo "barvu"), rozňahňám meruňku, a už to dávám na talíř....Kytička z rajčete a meruňky se mi sice začíná líbit, ale jakmile tak dodám, tu zlou okurku, všechno jde definitivně do háje. Náhle se mi to přestává líbit. Bábi sice podotkla, že to tak strašně nevypadá, ale nevím nevím...no posuďte sami.

Za barem II #30: Mozaika z ovoce nebo zeleniny


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta