Poštovní houby vám vyléčí klouby

No, o těch kloubech by se asi dalo polemizovat dlouho. Nicméně to nic nemění na tom, že mám splněný 33. úkol soutěže "Za barem II". Atlas hub se původně zrodil v mém skicáku, ale jakmile jsem zjistil, že to ostatní nakreslili také, a líp, rozhodl jsem se jinak.Opět otevřu své albumy známek, a vyfotím houbičkové známky. Žel v mých silách nebylo odolat cizokrajným houbám, a tak v jedovatostech najdete 2 houby, které asi ětšina lidí nezná.
Nakonec mi to vyšlo tak, že téměř každá známka je z jiné země, což mě mile potěšilo. Ani jsem totiž nevěděl, že mám houboznámky z tolika různých zemí. xD
No, každopádně si můj pošto-atlas hub můžete prohlédnout pod perexem.


Za barem II #33: Atlas hub


3 jedlé houby





3 jedovaté houby




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta