Italské papání :3

46. úkol - Italský den. Tento úkol mě potěšil - pizza a špagety patří k mým nejoblíbenějším jídlům - a tak jsem se do toho pustil s vervou. Zvolil jsem špagety a panna cottu (kterou tu bohužel z jistých důvodů, které vám ještě objasním, nenajdete).
Špagety byly rychlovka dělaná krátce před obědem, o tom ani mluvit nemusím. Ale pravé drama začalo už ráno. Panna cottu jsem začal vyrábět podle receptu, který se mi zdál v pořádku, nic divného tam nebylo. Rozmíchal jsem smetanu s cukrem a mléko s želatinou, dal jsem to do formy, a šup do ledničky, kde tento dezert měl aspoň 3 hodiny tuhnout.
Ale po těch třech hodinách jsem z jedné ze dvou forem vyklopil kejdu.....delší dobu jsem přemýšlel, proč se to nepovedlo, a pak mi to docvaklo. Nekvalitní želatina. Už jindy jsem si říkal, že to s ní není lehké. Špatně tuhla, dlouho se rozpouštěla.....každopádně konzistence řídkého pudinku, a chu´t zkondenzovaného mléka znamenala, že poživatelné to je. Ale fotit se mi to nechtělo, pardon. Tak aspoň ty špagety. xD


Za barem II #46: Italský den



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta