Kdo nám to chodí na hrušky?

Ňuf, poslední úkol, který byl potřeba k mému cíli (600 bodům) je splněn....no, snad mi to nikdo nevyfouknul. xD
Ano, teď slavnostně končím se soutěží, a jestli další úkol splním, to by mě musel hodně zaujmout. Jindy bych klidně soutěžil dál, ale v úmorném vedru to nezvládám. Moc děkuju Mami za tu skvělou soutěž, a i kdyby nebyla o ceny - aspoň jsem se pocvičil v kuchyni. xD
Taky děkuju Janince, Livien, Davidovi a všem ostatním, kteří mi komentovali a hodnotili články. Já jsem si to moc užil, a doufám, že se vyskytne víc takových soutěží. Na další "Za barem" už asi nebudu mít nervy, ale na jinou soutěž možná ano. xD

Takže....krmení ivoké zvěře (45. úkol) je tu. A co se bude krmit? Vosy, kterým moc šmakovala naše hruška.


Za barem II #45: Krmení divoké zvěře



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta