Příběh ze zdecimované kuchyně...

No jo, 47. úkol mi dal zabrat. Zeleninová polévka, konkrétně hrachová, totiž nebyla nic až tak lehkého. Na přípravu teda ano, ale zato na nervy.....

Takže.....všechno probíhalo v pohodě a míru, dokud nedošlo k mixování. Neuvědomil jsem si totiž, že hrnec je moc nízký, a že to bude stříkat.....Tak jsem se dnes popálil poprvé.
Následovalo přendání do vyššího hrnce, od kterého jsem očekával nějakou ochranu od zuřící/vařící polévky. Ale mé očekávání bylo nenaplněno. Výsledek byl téměř stejný, akorát, že ta horká tekutina nepřistála jen na mé ruce, ale i na šuplíkové skříňce, na normální skříňce, na zemi, I VE DRUHÉ MÍSTNOSTI a na babiččiných brýlích. Tak jsem se dnes popálil podruhé.
Následoval pokus zabránit hráškovému gejzíru ve vystřikování z nádoby, tím malým hrncem, který jsme na okraji toho většího nastavili. Efekt nebyl nějak velký, ale aspoň to lítalo jen na šuploskříňku. No, a když už polévka byla zhruba rozmixována, nastalo servírování. To bych to nebyl já, kdybych tu zelenou břečku nerozlil po stole. A tak oba ubrusy putovaly do koupelny. Tak jsdem se dnes skoro popálil potřetí.
Na povrchu polévky měly plavat hrášky a krutonky.....což mi teda taky zrovna nevyšlo. Krutonky plavaly, to ano. Ale hrášek, který jindy vždy držel na povrchu se potopil jako Titanik. Tak na řadu přišla petržel, aby tam aspoň něco (kromě krutonů) bylo.....
Výsledek máte tady....nelekejte se, opravdu jsem tam nerozvařil žabinec, žábu nebo jablkové žužumedvídky. Opravdu je to jen hrášek a voda. ;-)

Za barem II #47: Zeleninová polévka



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta