Úžasné ksichty zvířat, aneb Dvorec

Tak, máme tu druhý příspěvek do rubriky "Fórky staré nutrie". A dneska jsem se nechal inspirovat článkem od MAKY.ORLA, kde nám byly představeny ksichtíky zvířectva. tak o to samé teď jde mě. Zvířata přebývají v Parku exotických zvířat ve Dvorci, kde jsem fotil i minulý rok, viz. tento a tento článek. Takže příjemnou zábavu.

1. Prostě sem musím dát tohohle papouška. Několikrát mi málem klofnul přímo do objektivu, a vznikla tato kouzelná momentka. Tímto se přidává ke zlodějské opici a hladovému pelikánovi z tohoto článku.


2. Jedním z nejlépe se ksichtících zvířat byl lemur. xD

3. Jak tak koukám, té kozoptačí tématiky se jen tak nezbavíme.....

4. .....a opět. Tentokrát kozenka nemečí, ale kouše si nehty. xD

5. A jiný druh lemura - také ze mě byl nadšený.

6. A nakonec si nechám tři lemury, kolegáčky toho prvního, kteří o mě evidentně měli zájem, a ukazovali mi, co si o mě myslí. xD

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta