To už je konec?

No jo, už je to tak. Dnešním dnem končí soutěž "Za barem II". Posledním úkolem je zhodnocení soutěže...tak směle do toho.

Za barem II #62: Hodnocení velké prázdninové soutěže Za barem II


Jak se vám soutěž líbila?
Moc.....opravdu mě bavila. už minulý rok jsem si říkal, že by to mohlo být fajn, ale příležitost jsem propásl. Tentokrát jsem si ale příležitost ujít nenechal. A jsem rád, že jsem se k tomu dokopal. :-)

Který úkol vám dal nejvíce zabrat?
Určitě "Drobná cukrátka", to byl skutečný horor. "Šmoulí svačinku" také nebylo lehké vymyslet. A to ani nemluvím o "Zeleninové polévce", "Pohádce O třech medvědech a ztraceném děvčátku" nebo o "Vejci v aspiku".

Jaké typy úkolů vám nejlépe vyhovovaly?
Pokud mám říct nějakou kategorii, tak si neumím vybrat. Každá kategirie skrývala různé nástrahy. Ale extrémě mě bavila "Pozvánka na oslavu KONCE prázdnin" nebo "Veršované MENU". "Pohádka O Kulihráškovi" také nebyla k zahození. ;-)

Který úkol vás svým zadáním překvapil?

Kolik členů rodiny jste do soutěže zapojili?
Dva. Mamku (ta mi občas během focení přinášela ozdoby ze zahrádky) a babičku (při řešení šmoulí, tyrkysové barvy).

Zúčastnili byste se někdy v budoucnu podobné soutěže?
Určitě, asi už ne tak důkladně, ale pokusil bych se aspoń o něco. xD

Jinak.......strašně moc děkuju Mami za soutěž, Janince, Livien, Davidovi, Lisi, Barče-ch a všem ostatním za komentáře a hodnocení. (Jo, už jsem to tu jednou psal, ale sem se to hodí víc xD)

Dohromady jsem za celou soutěž splnil - z celkových 62 - i s tímto 57 úkolů, které mi dohromady vynesli 660 bodů.
Tedy hlavně těch mých kýžených 600 na hru "Osadníci z Katanu".

Tímto děkuji i hlavním partnerům soutěže - Albi a Anagramu za poskytnuté ceny. A vlastně i všem co s touto soutěží měli něco společného, jelikož bez nich by soutěž "Za barem II" nebyla tím, čím je teď....Díky :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta