Mekáčové básnění

Ahojky lidi, jsem opět tady s dalším úkolem Mléčného baru, konkrétně s jednatřicítkou. Ale ještě předtím bych se rád vrátil ke včerejšku. návštěvnost mi....ano, stoupla - jedinečné návštěvy: 257 (místo obvyklých 120-200), celkové návštěvy: 455 (místo obvyklých 150-200), a konečně zobrazené stránky: 1 125 (místo obvyklých 250-400). Dále jsem TADY na dělěném 12.-13. místě společně se Salline. :D
No ale teď k zamyšlení.....ale trochu jinak (zase).


Za barem II #31: Mekáč nebo KFC?

Fastfoodová problematika!
Řeknete si: "Mě se to netýká."
Ale při bombardování reklamami,
jak mi jistě potvrdí i sama Mami,
se před vším těžko utíká.

Takže - O co v KFCéčku kráčí?
Takže - Co mě tak vytáčí?
Takže - Jaké pikle v Mcdonaldu kují?
No, dost možná mi i poděkují,
když jen u plotýnek skotačí.

Hlavní myšlenka je asi jasná,
není to o tom, aby jídla byla krásná.
Ale aby byla rychle hotova,
sotva je jedna porce udělána, začíná se odznova.
Podávají jídla odfláklá, a dosti mastná....

Jednou za čas - proč by ne
ale denně, jémine!
Když někdo denně takhle jí,
to se pak nikdo nediví,
že pak velmi rychle kyne.

Ten nebohý také velmi prodělá,
jelikož za ty ceny...no to se nedělá.
Že to těm lidem není blbý,
"obézní" případ za všechny mluví.
A to původní myšlenka byla tak skvělá.....

A jak tohleto překazit?
Jak to těm nebožákům zarazit?
Můj názor zní: Nejde to, aspoň ne prozatím,
myslíte, že už cvokatím?
Vůbec ne, ale každý se může snadno nakazit.....

Vždyť síla reklam je tak velká,
bilbórdy, rádio, rozhlas, telka.....
A zažité zvyky jen tak nevymýtíme,
je jen na nás, jak si do duše promluvíme.
Jak moc chcete mít peníze ve vašich kabelkách?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta